Les Mills GRIT Strength

  • Algemene informatie

    GRIT Strength

    Een typische les

    De 30-minuten durende Les Mills GRIT™ Strength workout combineert kracht- en conditietraining.

    1. We beginnen meteen knallend met een versnelde warming up die je hartslag meteen omhoog brengt
    2. Je metabolisme begint meteen zijn werk te doen wanneer je de barbell en de losse gewichtsschijven pakt om je grote spiergroepen te trainen door middel van een reeks samengestelde oefeningen.
    3. Breng jezelf naar een piek in je trainingszone door een combinatie van kracht- en conditieoefeningen. Hierna volgen enkele zware krachtoefeningen voor het boven- en onderlichaam.
    4. Dan, als je hartslag de pan uit rijst, zul je het onderste uit de kan moeten halen en door moeten knallen om de laatste blokken van High Intensity Interval Training te volbrengen.
    5. We doen een stapje terug en we trainen de core met de core trainingstrack. Dit is ook meteen je cooling down.
    6. Dan zijn we klaar – tijd om je spieren te rekken en je vochtbalans op peil te brengen – en feliciteer jezelf met het volbrengen van Les Mills GRIT Strength!

    In het kort

    GRIT STRENGTH is een intensieve 30-minuten durende team training waarbij je de grote spiergroepen behoorlijk aanpakt met gebruik van de Les Mills SMARTBAR, gewichten en een step.

    Voordelen:

    1. Je wordt super snel, super fit.
    2. Je metabolisme werkt harder, waardoor je uren na de workout nog vet verbrandt.
    3. Je stimuleert de aanmaak van groeihormoon, waardoor je vetafbraak en spieropbouw stimuleert.

     

  • Video

  • Muziek

    Les Mills GRIT Strength muziek lijst

  • Testimonial

    “Een half uur Les Mills GRIT laat me zoveel zweten en als ik klaar ben zijn mijn spieren volledig uitgeput, maar voel ik me intens voldaan. Het heeft me echt sterk gemaakt en heeft me geholpen om in korte tijd veel gewicht te verliezen.”

    “Ik heb een directe verbetering in mijn kracht en aërobische fitheid waargenomen.”

    “Ik zweet zoveel meer dan in iedere andere les en ik voel dat ik veel meer calorieën verbrand in een kortere periode. Ik heb veel gewicht verloren, ik heb een groter uithoudingsvermogen en ik ben een stuk sterker – ik kan soms niet eens geloven dat ik deze gewichten kan tillen.”